Η υπέροχη ιστορία της MEGA
Η AIXAM-MEGA ξεκίνησε τους αγώνες αυτοκινήτων στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οδηγούμενη από το πάθος και τον ενθουσιασμό για τις υψηλές επιδόσεις. Η ομάδα της MEGA σχεδίασε, ανέπτυξε και κατασκεύασε αγωνιστικά αυτοκίνητα, δοκιμάζοντάς τα σε διάφορους αγώνες.
Andros Trophy από το 1992 έως το 1999. Συναρπαστικές περιπέτειες για την AIXAM-MEGA με διαφορετικές νίκες τόσο για οδηγούς όσο και για κατασκευαστή.
Η MEGA είναι 25 χρόνια τεχνογνωσίας και ένα πάθος που μπορεί να βρει κανείς ακόμα και σήμερα στη γκάμα των οχημάατων της AIXAM.
TROPHÉE ANDROS (1992 έως 1999), PARIS DAKAR (2000), TROPHÉE ANDROS ÉLECTRIQUE (2010 έως 2011)... Οι υπέροχες περιπέτειες που βίωσε η μάρκα σε αυτούς τους διαγωνισμούς έχουν αφήσει το στίγμα τους, υποβάλλοντας την AIXAM-MEGA σε απαιτητικές προκλήσεις.
Ανταγωνισμός
Η MEGA δημιουργεί το εντυπωσιακό MEGA Track, ένα κουπέ υψηλών επιδόσεων παντός εδάφους, ένα μοναδικό και ισχυρό όχημα εξοπλισμένο με έναν κινητήρα V12.
Οι μεγαλύτεροι πρωταθλητές διαδέχονται ο ένας τον άλλον στο τιμόνι του MEGA Glace για να καταφέρουν εξαιρτεική επιτυχία.
Το 1996 σημειώνεται η πρώτη νίκη στο Trophée Andros με τον François Chauche. Ο Philippe Gache και το MEGA Glace συνεχίζουν να κατακτούν δύο ακόμη πρωταθλήματα το 1996 και το 1998.
Η MEGA αγοράζει την εταιρεία MONTE-CARLO Automobile και αναπτύσσει ένα νέο, εξαιρετικό όχημα, το Grand Tourisme.
Η MEGA ανταλλάσσει τον πάγο με την άμμο του Ράλι Ντακάρ με το MEGA Desert. Τον πρώτο χρόνο του, το MEGA τερματίζει δεύτερο στους πρόποδες των πυραμίδων στο Κάιρο, χάρη στον οδηγό Stéphane Peterhansel.
Η MEGA επιστρέφει στον ανταγωνισμό με την είσοδό της στο Electric Trophée Andros. Την πρώτη μας χρονιά, ο οδηγός Soheil Ayary ανεβαίνει στο βάθρο στη 2η θέση μετά τον αγώνα στο St-Dié des Vosges.
Σήμερα η AIXAM συνεχίζει να εκφράζει το πάθος της για τον ανταγωνισμό και δίνει τη θέση της στη νέα γενιά. Η AIXAM χορηγεί νεαρούς οδηγούς που είναι παθιασμένοι με αγώνες μοτοσικλετών, σέρφινγκ, καρτ, ράλι...
Η AIXAM χορηγεί τον Kyrian Hartmann, 16 ετών, που αγωνίζεται με μοτοσυκλέτες στο πρωτάθλημα CIV και τον Arnaud Dunand, νικητή στο FFSA Rallye Jeune!
ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ Mega Club ΕΩΣ ΤΟ Mega Ranch
Στην προσπάθειά της για διαφοροποίηση, η MEGA αναπτύσσει ένα όχημα αναψυχής σχεδιασμένο για το ευρύ κοινό, το οποίο μετατρέπεται σε pickup, estate ή convertible.